Doorgaan naar hoofdcontent

Waar te beginnen??

Ik wil echt voortaan minimaal 1 keer per week gaan posten, maar soms........... ik ga mijn best doen in ieder geval. De reden dat ik nu post is ik ben sinds kort enorm fan van de stansjes van JocelijneDesign, je kent ze misschien wel, de verslaving begon met de geweldige tumblefriends stansjes.........



zucht wat een heerlijkheid is dat, met een stanspakketje allerlei verschillende diertjes maken. De doorslag gaf de challenge om tumblebabies te maken. Ik begon met een pinguin, simpel maar zo cute!


en Jocelijne maakte er een kaartje van!!! Ik voelde me toch even een trotse medemama ;) 
De ander babies die ik heb gemaakt voor de challenge zijn deze




maar de pinguin blijft toch mijn favoriet ;) 

En nu zijn we opnieuw aan het zweten en nagels bijten, gisteren heeft Jocelijne namelijk een oproep gedaan voor DesignTeam leden, ik moest natuurlijk een poging wagen en voor 19 juli kunnen mensen zich hier inschrijven. Ik hoop zo dat ik een kans maak ;) 

Omdat challenges zo leuk zijn om te doen heb ik ook meegedaan aan EvelinesDesign Challenge, elke maandag gaat Martine live op facebook in Meekijken met Martine en elke maand hebben we dan een bijzondere challenge, meestal maken we kaarten in een bepaald thema en na de challenge schenken ze deze kaarten dan aan een goed doel. Voor deze maand was de opdracht maak alles behalve een kaart....... dus ik maakte een deurhanger........... 

Ik moet hem nog wel even opsturen.

Nog even als laatste ter info, dit zijn mijn Jocelijntjes die ik nog gemaakt heb, 










En kijk eens wat voor leuks er inmiddels alweer is uitgebracht!!!






En ik heb ook al een sneakje gezien voor volgende maand, maar die houden we nog even geheim!! Ik kan niet wachten tot ik deze stansjes heb bemachtig en daarmee aan de slag kan! Wordt vervolgd dus! <3 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Marianne Design challenge

Leuk kaartje gemaakt voor de challenge van Marianne Design. Een leuk om te doen! Gebruikt heb ik het paper bloc Sweet Dreams PB7055 een Eline's Babies COL1479. Deze challenge doet ook mee met de challenge van 4seasons, zelfde lay-out andere kleur. 

Fotodump

Gisteren heb ik foto's gemaakt van alle werkjes die ik tot nu toe heb gemaakt (en gefotografeerd! ben er nog een aantal vergeten kwam ik achter, maar die zijn al weg) en ik had bedacht dat ik die nu in 1 blogpost ga laten zien, dat zijn er dus heel veel maar dan kan ik vanaf hier met een schone lei beginnen. En ik ga het volhouden! Ik ben tegelijkertijd bezig met een KAD (KoolhydraatArmDieet) en dat lukt ook dus dit ook 😍 Is gelijk een mooie afleiding! En freubelen ga ik heel veel freubelen, heb zoveel leuke ideeën en energie en besloten dat dit mijn ding is en wil het dus echt serieus gaan uitbouwen! Ik kan deze dingen dus ik ga het doen! Dus bij deze, de fotodump, van alles wat ik tot nu heb gemaakt en gefotografeerd! 💖 /'p[;xc

Verwend en mijn 2 laatste kaartjes

Vandaag laat ik jullie 2 kaartjes zien die ik vorige week al gemaakt heb maar nu pas de foto's van kan laten zien. En mijn laatste aanwinsten, lief verwend door mijn ventje!