Doorgaan naar hoofdcontent

Drie maal is.........

Eigenlijk was het de bedoeling deze kaartjes afgelopen week apart te posten maar op de een of andere manier kwam dat er niet van. Dus helaas dan toch maar even met zijn drieën tegelijk.

Het eerste kaartje is een kaartje naar aanleiding van "Meekijken met Martine". Ik heb hiervoor (net als Martine) een mal van DutchDoobaDoo gebruikt met daarop gestanste varkentjes van Marianne Design. Ik vind hem eigenlijk best wel leuk geworden!






Het tweede kaartje is de challenge van deze maand voor Noor!design. Ik vond het een heel leuke kaart om te maken. Het designpapier is van Noor!design evenals de randmal ook het takje met klimop is een mal van Noor!.



En zo ziet de binnenkant eruit:

 

De voetjes zijn een ponsje en de blauwe achtergrond achter de baby is een kaartje met mal die ik van mijn buurvrouw heb gekregen ;) Het woordje Love hoort wel weer bij een mal van Noor! 

Het laatste kaartje was huiswerk van dezelfde buurvrouw ;) Ik kreeg haar voorbeeld en moest zelf een kaart maken naar het voorbeeld. Ik heb haar niet de loef willen afsteken maar ik wilde wel een mooie kaart maken aangezien ik het modelletje niet perse het mooiste modelletje vond ;)
Het linkerkaartje is mijn uitwerking, het rechterkaartje is van de buurvrouw. Ik moet wel zeggen ik heb de bloemen (van foam) bewerkt met de heattool, zij heeft er verder niets mee gedaan ;) . Ik vind ze allebei wel leuk geworden! Hieronder nog even mijn kaartje!
 

 Al met al een druk freubelweekje en ik ben nog niet klaar ;) Ik heb weer huiswerk van de buurvrouw ;) Er is nog een leuke challenge bij Noor!design, morgen om half 10 gaan we weer mee kijken met Martine, dus wie weet wat voor leuks daar weer voorbij komt en ik wil nog mee gaan doen met de 52 weken challenge van Noor! En.......... ben ik dus voorlopig nog ff zoet!

Tot snel weer iedereen! <3

Reacties

Populaire posts van deze blog

Marianne Design challenge

Leuk kaartje gemaakt voor de challenge van Marianne Design. Een leuk om te doen! Gebruikt heb ik het paper bloc Sweet Dreams PB7055 een Eline's Babies COL1479. Deze challenge doet ook mee met de challenge van 4seasons, zelfde lay-out andere kleur. 

Fotodump

Gisteren heb ik foto's gemaakt van alle werkjes die ik tot nu toe heb gemaakt (en gefotografeerd! ben er nog een aantal vergeten kwam ik achter, maar die zijn al weg) en ik had bedacht dat ik die nu in 1 blogpost ga laten zien, dat zijn er dus heel veel maar dan kan ik vanaf hier met een schone lei beginnen. En ik ga het volhouden! Ik ben tegelijkertijd bezig met een KAD (KoolhydraatArmDieet) en dat lukt ook dus dit ook 😍 Is gelijk een mooie afleiding! En freubelen ga ik heel veel freubelen, heb zoveel leuke ideeën en energie en besloten dat dit mijn ding is en wil het dus echt serieus gaan uitbouwen! Ik kan deze dingen dus ik ga het doen! Dus bij deze, de fotodump, van alles wat ik tot nu heb gemaakt en gefotografeerd! 💖 /'p[;xc

Verwend en mijn 2 laatste kaartjes

Vandaag laat ik jullie 2 kaartjes zien die ik vorige week al gemaakt heb maar nu pas de foto's van kan laten zien. En mijn laatste aanwinsten, lief verwend door mijn ventje!